cha cha, anna här

2011-06-20 @ 12:34:58 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
Tre bilder från studenten, som ni kanske ser...
Nu så är det dags för mig att klä på mig lite kläder och sedan se till att inte missa bussen in till stan som går om trettio minuter, men det ska jag nog klara! Inne i stan ska jag möta Minna (hon  är min vän.). Och vi ska...
... HÄMTA UT BILJETTERNA TILL HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS part 2!
AMA-ZIIIIIIIIIIIING
Och nu är det bar en, en enda dag kvar tills vi sitter på tåget upp mot stockholm för att se foo fighters. det är sjukt, senast jag kollade var det 100 dagar kvar. Jag förstår inte!!! Det är sjukt. Jag säger det i gen: SJUUUUUK!
Okej nog om sådant som får min puls att gå upp i 340 slag per minut. (jag går omvårdnad, jag kan sånt)
Som sagt kläder ska jag få på mig.
Sålänge spelas foo fighters setlist på spotify. lööööööööööve
Hejdå mina kära läsare (annamm, Hedvig och Minna)

Kommentarer
Postat av: banäna

hahah första bilden : forever alone!...aaaah det var roligt.

Mvh din trogna läsare

2011-06-20 @ 15:46:02
URL: http://puuckobrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0