listor.

2011-07-08 @ 12:27:03 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

Matvanor:
Bästa maträtt? mat
Bästa dryck? hallonsoda
Hat dryck och maträtt? den där blåa äckliga dricka som smakar äckligt.
Använder du smör på smörgåsen? ja
Smågodis eller färdiga påsar? chips
Favoritglass? CITRONGLASSSSSS

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? typ inget, det är inte ens säkert att jag öper något varje månad..
Har du mer skor än kläder? nej
Favoritplagg? Mjukisbyxor :)))))))))))))))))))9
Hatplagg? kläning med blommor.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar..
Vad vill du bli? Mitt frömjobb? Skådespelare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? JARRÅ!
Är lönen viktigast? efter att ha kl, JA!

Boende:
Lägenhet eller hus? hus
Framtidsplaner med boende? Lägenhet.
Litet eller jättestort? lagom stort
Drömboende? ett hus/lägenhet med bra tillgång till allt.
Landet eller mitt i stan? Mitt inne i stan
Mysigt eller sterilt? Mysigt.

Lite allt möjligt:
Har du barn? nej
Är otrohet okej? nej?
Älskar du någon? ja
Betyder familjen mycket för dig? Det betyder allt.
Är du lojal? jag är FÖR lojal
Hemmafest eller krogen? jag vet inte får liksom inte gå på krogen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0