That the way it is

2011-01-19 @ 00:33:28 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

som jag redan påpekat, så slaktar blogg.se kvalitén as hell.

nu fungerar det att lägga upp bilder, iiiiiiiiiiiiih! jag blev glad nu för jag har suttit hela kvällen och redigerat bilder. Tihi! Om ni kikar in här snart igen så kommer ni säkert få se några!

Andledningen till bilden: Jag fick åka hem efter två lektioner idag, av den andledningen att jag hade så ont i huvudet så jag inte kunde fokusera på något som var närmre än en meter... Så nu sitter jag med glasögonen på och har kbarkat ipren och alvedon så att jag kan gå te skolan på torsdag iaf. skräll att sånt här händer miog eller?'

nu ska jag kika in på youtube och kolla om RayWilliamJohnson har lagt upp något nytt!
(finns en länk till hans channel under menyn, men om du är inne på bloglovin så får du först trycka på "to my homepage" innan du ser den flikarna)
bara så du vet

Godnatt people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0