my hair is kind of wet

2011-01-22 @ 13:32:18 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

nu sitter jag hos minna och ska dra in till stora staden skövde om tio minuter. Ska bli naaaaaaaaaaaaajs.
Minna ska köpa sims 2 spel eftersom hon är beroende av det, så hon måste stilla sitt begär. Jag hänga på, funderar på att köpa slingblekning, tihi. Men vi får se. Intresseklubben antecknar...

nu måste jag blåsa håret, ha det bra.
Jag kommer att skriva lite till när jag kommer hem. Måste ju berätta om äventyret i skövde som snart kommer att äga rum! Och så ska jag berätta en AAAAAAWESOME grej som hände i sommar!
så kika in lite senare!

kramen (det när typ som kranen om man säger det högt)

Kommentarer
Postat av: minnaaa

HAHAHA, förut, när pappa och jag åkte iväg, så åkte vi förbi den där busskuren med dom två killarna, och dom satt kvar där! Seriöst, vi hade ju varit borta i typ en halv timme eller något.

2011-01-22 @ 23:59:33
URL: http://aannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0