Jag är kärleken

2011-01-16 @ 21:19:54 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

prövade lite nya redigeringstekniker, blav la hyfsat?

trots att klockan bara är drygt nio så tänkte jag dra mig mot sängen strax, kanske kollar på någon bra film och dricker lite te. Låter ganska bra va?
Imorgon äre skola, taggar för det. Kontigt nog så tycker jag om skolan just nu, lustigt.. Eftersom jag knappt orkade släpa mig iväg till bussen får två månader sen.

jag har ont i huvudet nu, aj. (äre så?)

fick precis ett sms, ska läsa det hade jag tänkt...
..det var om domargrejs, funderar på att sluta döma, det är så in i helvet tråkigt. Hårda ord där du.

Mitt lilla monster under min säng ni vet? Han heter Hans. Han är ganska trevlig att småprata med på kvällarna.

så godnatt till hans och ni andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0