FOO FIGHTERS!

2011-01-23 @ 00:28:31 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
SOMMAREN 2011 stockholm

22 JUNI DÅ SMÄLLER DET! Seriöst, foo fighters kommer til SVEEEEEEEEEEEERIGE! seriöst... det är sjuk... jag bara måste dit! Jag får nog skaffa mig ett jobb.
Jag har faktiskt räknat lite på vad det skulle kosta mig att åka dit se dem. har kommit fram till att det kommer kosta runt 2000 kr inkluderat mat och resa. Är det någon som är villig att skänka en slant? ingen? hepp..

Men jag har faktiskt också räknat ut om jag sparar 300 kr varje månad så har jag 1500 och då kommer jag ju iallfall dit sen får jag kanske stå utanför och bara höra dunket. Jag får nog ta och skaffa mig lite kompisar i stockholm och sen åka dit, haha!

ne, men jag får la skrapa ihop lite pengar och dra med mig Hedvig och Minna. jag MÅSTE dit. Det bara är så.

Kommentarer
Postat av: minnaaa

ja, för vi ska dit. och du ska stå innanför.

2011-02-09 @ 21:16:48
URL: http://aannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0