114 dagar kvar

2011-02-28 @ 22:57:37 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag ryser varje gång jag tänker på det!
det är 114 dagar kvar tills vi står och skriker och sjunger med FOO FIGHTERS på stockholms stadium. seriöst. det är helt sjuk.. Jag dör lite varje gång jag påminner mig om det. Jag och minna ska beställa biljetter i veckan, AAAAH! det är sjukt, det är typ overkligt!


det var en sån jävla slump att jag började lyssna på Foo Fighters.

tänk att det började med att jag och hedvig var ute och gick på en morgonpromenad klockan 4 på morgonen. Eftersom a´våra andra vänner blev trötta på oss eftersom vi inte ville sova. Så vi går där lungt och stilla, och helt plötsligt ser vi i diket en skiva, en Foo fighters-skiva. Vi tar ham den och lyssnar på den, blir kära i bandet och behandlar den skivan som ett litet barn med frånskilda föräldrar; Ibland bor skivan hos mig och ibland hos hedvig.

Så nu är jag glad för att mina vänner var väldigt sömniga just DEN natten, TACK! '

nog om foo fighters. (det gjorde lite ont i hjärtat att säga så..)
nu ska jag se på en film, jag tänker inte säga vilken. Varför? därför..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0