Hope some day you will join us

2010-09-27 @ 21:23:02 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?



två bilder som man bara tänker: vad är det med dem två egentligen?

Jag har lagt till en flik i min lilla meny, eller vad det nu heter.. Ta och kolla på den. Men kolla inte för länge, då kan ni få svårt att sova. Det är weird. Mycket. Men kolla, och tänk inte mer på den sen.

Idag har jag varit hemma från skolan och har därmed högst frånvaro i klassen, ååååh vad underbart! Men imorgon så ska jag te skolan och plugga gärnet (och det gör jag fan alltid, men ändå..)

Jag skämtade inte om att jag alltid pluggar gärnet i skolan! (fast nu ränkar jag bort engelska lektionerna med emelie, natascha, evelina och jenny) Men ärligt talat, jag har blivit en så jävla plugghäst, jag har inte missat en enda läxa och jag har tillockmed lämnat inte alla inlämningar och gjort ett prov jag är stolt över. Tänk va mycket en ny skola och en ny klass kan göra!

Jag kommit underfund med en sak. Jag är ganska snabb. På att springa alltså. Det är konstigt, jag är nog det lite omedvetet. Nu sitter jag är och skryter gärnet men jag har fan rätt och göra det. Jag har ett självfortroende som ligger på -100000 på en skala 1 - 10.

Där har ni och läsa.
puss och godnatt♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är fan stolt över dig. sådär på riktigt liksom!

2010-09-28 @ 22:12:17
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0