We make sense

2010-10-08 @ 21:46:20 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


två bilder som jag älskar

Ni anar inte hur chill dag jag har haft!
"Killen mit skillen haben chillen!"
åkte till skolan vid sju för att ha specialidrott klockan halv åtta (okej, det va la inte så chill..) Men sen efter det fick vi skjus till polishuset, där våran lilla klass väntade. Det här va ungefär som ett studiebesök. Eller ja, det va ett studiebesök.
Sen när vi lyssnat på en liten polisgubbe så gick vi tillbaka till skolan för att äta den prisbelönta västerhöjds maten. goooott. Nej, inte särskilt, och jag är inte den som brukar säga nej till mat.
Sedan hade vi en håltimme på ungefär en och en halv timme.
Jag och jenny chillar stenhårt.
Sen fick jag panik eftersom jag kom på att jag inte skrivit ut min redovisning jag skulle ha... Bra jobbat! Men det ordnade sig utmärkt med lite hjälp av Maries nycklar, taha!
Sen var det en liiiiiten, liten lektion i samhällskunskap på 45 minuter.

Och dessutom fick jag reda på att jag fick VG+ på mitt prov OCH på debatten vi hade. tjoooohooo!
Och jag råkade tjuvkika lite på Jonas (vår lärare) och rååååkade bara se att jag hade fårr VG+ på min redovisning också!
Seriöst det här kommer jag leva på hela helgen!

En glad, nyduschad Anna kommer att gå och lägga sig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara bilder.

och en stolt hedvig.

2010-10-10 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0