EN ÄR ALLA, ALLA ÄR EN

2010-10-16 @ 15:28:30 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

jag redigerade lite förut... hade liksom lite tråkigt.


Jag har inte gjort sånt här förut så är ganska nöjd med resultatet ändå, kunde sett värre ut.
(förövrigt så ser jag allmänt äcklig ut på bilderna, men jag hoppas ni inte dömmer mig för det!)

och RED-SOCKS hänger med! (psssst, dem är magiska..)

jag tänkte ta en promenad senare för komma ut lite, har liksom suttit instängd i huset i 3 dagar nu, börjar bli ganska tråkigt! Så det hade jag tänkt och göra.

Just nu: jag ska lägga in lite tvätt och göra en kopp te, duscha ska jag också göra! Nu vet ni det, jag vet att det är helt ointressant men det är liksom lite grejen att man skriver jättemycket text om ingenting.
nu skulle jag lika gärna kunnar skriva: bla lbeawl lark öbjrqa  gkwer  jtajr  jajr te  lbaw rj jajr katnnndfakr kfcma aflal.
och det hade betytt lika mycket.

herregud... Jag tror att det vore roligare och lyssnar på en grottmänniska som pratar än att läsa mig blogg:

"raw raw blogwen! idwag haaur jaarug slagrit död rå rågra manmrutar. Purrrss roch raaam"

hahahahaah, fan vilken bild det kom upp nu i huvudet på mig.
Tänk er en grottmänniska som står och filmar med en diditalkamera ner på sin egen spegelbild i en vattenpöl och berättar vad hon gjort i dag, berättar typ om hur många för mamutar hon slagit ihjäl och vem dem offrade till solguden idag. Och visar typ dagens outfit: skinväst från mumut-prodections och skor gjorda på äkta bark. Kostade bara 3 stenar.

Erkänn att det hade varit helt, jävla klockrent!?

jag ska dricka upp mitt te och duscha, sen gå ut och gå, kameran hänger nog med!

Purrrss roch raaam ♥ (grottmänniska)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahahaha du är ju så jävla bra.

red-socks ♥

2010-10-18 @ 09:33:25
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0