Det där är bara obehagligt

2010-10-08 @ 22:06:43 // // inget du behöver läsa

seriöst... när jag ser att det inte finns några fler bloggar att läsa så blir jag typ helt tom inuti, det är kontist men det känns typ som om jag lika gärna skulle kunna stänga av dator och slänga ut det genom förnstret. Jag blir på riktigt ledsen, och det här skriver jag inte på skoj. Utan det känns faktiskt jobbigt... Ni får gärna tycka att jag är helt dum i huvet men det är verklige inte kul..

Jag tror jag har allvarliga problem. Här kommer ett till.

Jag får DAMP (och inte som ett skällsord utan på riktigt) när folk gör saker långsamt, jag får typ panik.
Förut så skulle mamma skriva på ett mail på datorn och jag satt brevid  i soffan och jag hörde bara hur långsamt hon skrev, men ändå fick jag panik, jag var tvungen att gå där ifrån! Jag klara inte av att veta att det skulle gått mycket snabbare om jag gjorde det. Oj, min puls gå typ upp i 160 bara jag tänker på det.
DET är fan jobbigt... usch!

(jag skojade om det därpå bloglovin.se, jag får inte panik.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0