I just play a lovegame.

2010-11-13 @ 23:06:50 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


min lilla mobilkamera♥

jag läste precis en blogg om en tjej som är 14 år och gravid. 14 ÅR OCH GRAVID!
hon blev gravid av misstag men hon bestämde sig för att behålla barnet. Många skulle säkert säga att det är helt galet gjort, men jag tycker att det var modigt. När jag va fjorton va typ mitt största problem att jag inte gjort tyskaläxan... Och jag skulle nog själv gjort abort eftersom jag är typ rädd för hela den här grejen med att föda barn. Det kan ju verkar töntigt och konstigt, men jag är faktiskt det. Jag är inte rädd för att det ska göra ont eller att det ska hända något med mig utan att barnet ska komma till skada. Eftersom allt jag rör vid går sönder så skulle det inte förvåna någon...
och det att inte veta om det är mitt fel om barnet får någon sjukdom eller något. Och samtidigt tänker jag lite som min kära vän hedvig, jag skulle inte vilja ha en unge som var som jag.

fasen vad allvarligt inlägg.
men aja, läs om ni känner fört.
nu ska jag kolla på film, ta en kopp te och äta naturgodis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sjukt jävla snygg!

och jag dör på dina videoinlägg. skål för det ♥

2010-11-14 @ 16:57:58
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0