JAG VET INTE VAD DET SKA STÅ I RUBRIKEN... DÅ VAR DET PROBLEMET LÖST.

2010-03-21 @ 17:37:22 // //

"I HAVE TO CLEAN UP THIS MESS...I KNOW... I DO IT TOMORROW!"
Jag SKA städa. Jag gillar mina inlägg. Dem är intressanta och läsa. HA! (och nu kan man fråga sig, vad skrev jag "HA!" för?... hmm)
jag har ingen andledning och fortsätta skriva, för jag vet ju inte ens vad jag skriver. Eller jo, på sätt och vis. Men det finns inte någon riktig mening i det jag skriver. Jag skulle lika gärna kunna skriver:
sdfrhflksgjsflkgerjhblkfdnhyrtnhkdyndgbölkdntyskögntroöljgmnrtöurt. Det betyder ungeför lika mycket som det jag skriver nu. Coooooooolt, nu har jag skrivit 78 ord som inte har något sammanhang.
DET är coolt. oj... nu blev det ju 92 ord istället. Och ja, jag har räknat dem! höhöhö, LOL.
"Frozen banana" det är en riktigt bra låt btw. Och sen är "I got no iphone" också bra. Lyssna på dem!
WOW! (inte world of warcraft) Nu har jag faktiskt skrivit 21 ord som faktiskt är VÄRDA att läsa.. ballt.
Nu ska jag sluta skriva, för jag SKA städa.. fuck u. HA! Nej, förresten.. Jag tycler om dig.
mindreäntre = <3

(psst! vill ni veta varför jag skrev "HA!" förut? okej, det var såhär jag tänkte på en rolig historia. hihi)

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

hihihihihihihihi :)

2010-03-21 @ 22:36:12
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0