SUMMERTIME

2010-06-13 @ 21:19:37 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?

SOMMARLISTAN 2010

1. Ditt favoritställe på sommaren?

- Jag skulle säga att det inte spelar någon roll vart man är, så länge man är bland bra människor.. Men samtigigt är ju inte sommarstugan eller kusten fel!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- sårt och säga, beror på vilket humör jag är på. Ibland kan jag bara vilja gå ut och gå en riktigt lång promenad barfota med kameran i handen. Men ibland känner man för grillfest med superbra människor!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- betygen.. haha, nej nu ska vi inte vara såndana, jag är nöjd med mina betyg. Men kanske grillspett, det brukar smaka bra. 

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Campa med hedvig på deverse ställen, vara i Sommarstugan, hemma, i stan.

5. Dina bästa sommarfärger?
- Grön, himmelsblå och brunt

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Underskatta den svenska naturen och fly till något skabbigt svenssonsemesterland typ spanien, klä hela familjen i likadana träningsdressar på campingen, bonnbränna, alltid klaga på vädret(!) hur det än ser ut.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Tiden då man kunde springa naken utan att någon brydde sig. konstigt val av minne, men det är liksom något man skulle vilja göra lite då och då..

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön helt klart!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Riktigt vaniljglass i bägare med hackade hasselnötter!

10. Vart går din drömsemester?
- Brelin, London eller Venedig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0