tänk om...

2010-06-26 @ 20:49:11 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
... och det borde jag göra oftare, men nu är det som det är!

Jag är nöjd just nu, jag har haft min blogg i nästan ett år.
Grejen med den här bloggen var att jag skulle kunna lyckas med någon en endaste gång
och det har jag gjort nu, bra jobbat.
Fast jag ska väl inte ta ut segern i förskott, det är ju faktiskt en månad kvar..

btw, så var det midsommarafton i går, helmysigt! Kommer lite bilder frn det imorgon eller idag får se hur det blir med det!
(datorn är ganska seg så det tar en liten stun att ladda över cirkus 500 bilder, haha)

Nu ska jag äta pizza, gooott! Sedan ska jag ha harry potter maraton med lillbror.




visst har jag två otroligt snygga kompisar?

Kommentarer
Postat av: minna

Vi är släkt också.



Du är redigt snygg du också. Vi är släkt, so it just makes sense.

2010-06-26 @ 22:53:50
URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: heddo

det är helt sinnes! jag saknar dig så hårt nu ju annaa...

2010-06-27 @ 11:29:46
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0