TO GOOD TO BE TRUE

2010-07-18 @ 21:27:10 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?


jag har en väldigt snygga vänner
dessa två vänner har idag åkt till tyskland
jag hoppas att dem får det jättebra, men ändå skulle vilja att dem var hemma med mig istället.
men, jag kan ju vara glad för deras skull!
och göran hänger med, det är hedvigs tatuering. den är svinball
det är en gubbe som heter göran som hon har på sin arm. det är seriöst aaaaaaascool.

jag vet att jag inte uppdaterar (fint ord, som bloggare andvänder) så ofta men jag känner att det är faktiskt min blogg och jag bestämmer när jag ska uppdatera. Så det så!
SERIÖST TVÅ FLUGOR PARAR SIG PÅ MIN DATOR!

Jag har så många interna skämt som jag skulle vilja dela med dem som var med, men dem är ju liksom inte med nu så jag får väl hålla mig tills jag träffar någon.

Jag har ialla fall en sak att glädjas åt!
JAG FÅR ÖVNINGSKÖRA! hihi
det är fan kul. jag ska bli rallyförare. Nej det ska jag inte jag ska bli polis.

Nu har alla mina fina bilder laddats över från kameran, ska kika lite på dem och sen ska jag redigera om jag hinner. Något annant viktigt är också att jag ska få mina 7 timmar sömn, lycka till!
TACK

it would be my pleasure to kick your ass mr. Asshole


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 14:06:35
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: minna

åh hej.

jag saknar dej. (rim)



det var kul när du slog till dom där två jättestora myggorna som parade sej. hade varit lite kul om dom dött..

Postat av: heddo

men åååhhh kommmm heeeeeemmmmm!

Jag saknar dig som en toktant här!!!

Hela mitt huvud skriker:

SAKNADSAKNADSAKNADSAKNAAAD.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAahhhhahaahhahaha... kjhbjhdbksjnsl

kom hem?

snölla

snällasnälllasnälla. sällan.

fu.

nej, förlåt. det var inte meningen att bli arg, det är bara det att jag tycker liksom att du borde vara hemma nu!

Jag är ju hemma nu!

Du åker när jag kommer..

undviker du mig?

hatar du mig?

är du sur på mig? (haha)

nej det gör du inte, för du är min vän och man hatar liksom inte sina vänner trorja,.



KOM HEM NUUUU!

jag blir så tröött på dig. du borde vara med mig nu!

snäääälllllaaaa.a....aa..a.a..a..aa

jag saknar dig juue...



Det finns liksom inte många som är så bra som du, därför är det väldigt svårt att fylla det tomrum du lämnar i mitt hjärta varje gång du lämnar mig.. så snälla kom hem nu?



Nej förlåt, det är jättekul att du är i danmark med ditt lag och jag hoppas att det går bra för er!

jag bara råkar hoppas lite mer att du skulle vara här istället (a) <--- vad fjollig smiley jag stoppade in där nu! pppftt. vad fult.



och förresten så är det du som är snygg om någon!

.. jag har alltid trott att 'förresten' bara stavas med ett 'r' men jag har lärt mig nu, att det gör det inte!

Det tar "e"mot att erkänna det, men det stavas faktiskt så!



b.t.w. eeeyy mr. asshole, fuck u :D

2010-07-28 @ 21:14:40
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0