tråååååååååååååååååååkigt.

2010-01-15 @ 21:47:13 // //



btw, ja. jag ÄR bög (och fjortis, men det gör inget)
jag har haft lite tråkigt idag. alla är på lan. det är INTE jag, det är tråkigt.
anna: jag vet!
anna: vaddå?
anna: jag ska ha tråkigt!
anna: har du inte det redan?
anna: jo, det är ju sant...
anna: jag vet!!
anna: vaad?!
anna: du kan ju sluta skriva meningslös konversioner med dig själv!
anna: men jag har tråkigt.
anna: men gör något kul då?
anna: men det är ju tråkii.. nej vänta, det är ju kul och göra något kul!
anna: vad var det jag sa?
anna: jajaa, jag skaaa göra något kul då. men vad?
anna: kolla på tv? lyssna på musik?
anna: okej. jag ska nog kolla på tv och dricka saft.
anna: men det finns ingen saft!
anna: va ingen saft!!???
anna: nepp.
anna: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

som ni förstår så har jag ganska tråkigt och saften är slut. men ni får ha en bra kväll. Jag har väl iallafall lyckats göra några glad (eller bara mer deprimerade ) av mitt tråkiga inlägg.
föresten.. sa jag att jag hade tråkigt?

Kommentarer
Postat av: Minna

Ansiktsvatten sviiiiider :'(

2010-01-15 @ 22:23:09
URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: sexygiirl_94

Du gör mig glad, alltid!



Och btw är du en sån jävla lustig brud anna.. något alldeles extra liksom.

det är coolt



illyyy bbyy fjortizzgiiirl<'3333

2010-01-15 @ 23:36:19
URL: http://hedvug.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohmg snygg! msn?<333

btw. jag borde fixa texten på min blogg...jag vet inte hur man gör, HAHA illa:)

2010-01-16 @ 17:37:57
URL: http://puuckobrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0