andetag utan menig.

2010-01-26 @ 21:41:34 // //

possetiva rubriker btw.
Jag vill att nästa vecka ska komma sen vill jag att sommaren ska dunsa ner framför fötterna på mig.
Imorgon är det en soft dag, jiiiiippie! Dagen inleds med att jag kan gå upp vid halv åtta, bara de tär ju super! Sedan dra jag och hedvig till mariestad på studiebesök på vadsbgymnasiumet. där blir vi kvar tills skoladagen är slut (tror vi, vi har ingen koll).
sedan direkt till skövde och fira den bästaste emma som fyller 16! Grattis, Grattis lix.
"bowling och middag för åtta tack!"
hare' (haha, inte hare som lever i skogen)

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

du är chill.

och rätt snygg med!

2010-01-27 @ 20:54:47
URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0