I´M IN LOVE, SOMEWHERE.

2010-02-24 @ 21:52:46 // //

BARA för att han är snygg. (eller hur minna?)
Idag har alla insnöade jävlar varit på konvux och haft lektioner som vanligt. Det känns bra att vi får lite om växlig ialla fall! Sitta i samma gammla skola dag in och dag ut.. Så konvux funkgerade väääldigt bra för mig.  Imorgon ska alla till konvux också. GÖTT, liksom..
lite omväxling förgyller vardagen

Imorgon är det även matte prov så nu ska jag nog plugga lite matte innan jag går till sängs TIDIGT, för en gång skull.
pusstillalla'

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag orkar inte diskutera det det där igen.

Han är ful. Det är bara att acceptera.

2010-02-26 @ 23:05:01
URL: http://minnah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0