the way you smile

2010-12-27 @ 21:48:44 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig? – jag tycker att det har varit ett bra år till och från. 
Bättre än förra året? - jag vet faktiskt inte, dem har varit så olika dem två åren.. så jag kan inte riktigt jämföra det.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? – jag kommerabsolut inte glömma dana cup i sommras och inte alla dem stunderna med minna, för hon är en riktigt go tjej och hon träffar jag inte så ofta som jag skulle vilja.
Har du flyttat under år 2010? – nej. fast min vilja har flyttat ut i alla fall.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jag har inte hittat EN låt men ett band, bowling for soup, helt underbara.
Har du kysst en främling? – ja, men det kan vi glömma.
Hur har du mått under året? – bra (tror att det räcker med att säga så.)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - den har varit... oväntad.
Har du varit kär? - kanske, vet inte riktigt, jag vet inte sånt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej. 


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - ja
Har någon i din släkt avlidit?
Har du slagit någon riktigt hårt?
– nej, jag slåss inte om det inte behövs.
Varit i slagsmål? – nej


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? – ja, verkligen
Isåfall vad? – Lite galna impuls grejer osv. lite saker man gör när man inte riktigt är vid medvetandet.
Har du skämt ut dig? – ja som fan
Har du ljugit för en vän? – ja
Har du varit ute en hel natt? – ja
Har du blivit tagen av polisen? – nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
- ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
– ja
Har du druckit alkohol? - ja
roliga svar på dem här frågorna du!

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Västerhöjds gymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nee, inte vad jag vet. dem kanske är elaka mot mig i smyg..
Hatar du någon på din skola? – ja, faktiskt så tror jag att jag gör det. Och det är inte ofta jag hatar någon.
Har du gjort något framsteg? – ja, litegrann tror jag 
Haft alla rätt på ett prov?
– räknas glosförhör?

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? – Ja, ny klass nya vänner!
Har du förlorat en vän? - skulle man nog kunna säga.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – ja
Har du haft en relation med en vän? – ööh.. nej, inte kärleksmässigt eller vad man ska säga.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? ja, men inte om några stora grejer så bli inte oroliga!
Har du många killkompisar? - inte många du. dras till dem som är helt olika mig. haha

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snor den! Har gryymt tråkigt!

2010-12-28 @ 00:11:03
URL: http://zeelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0