te är gott...

2010-12-30 @ 00:00:23 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
oj vad intressant.. en bildserie på när jag gör te.

Jag ligger för tillfället i sängen med våran stekheta dator i knät. Det är ganska mysigt. Fattas bara en kopp te...

Idag har jag gjort väääärldens onödigaste tripp till stan. Jag tänkte fixa något att ha på mig till nyår, något lite festligare än träningsoverallsbyxor och en t-shirt. Fast det vore lite c-c-combobreaker och komma i det i och för sig... Man hur som helst så tog jag en buss som gick vid halv tolv in till Skövde och den var självklart försenad så jag missade den första bussen som gick ut till ryd. så jag fick sitta på en busshållsplats och frysa i fucking femton minuter, hääärligt! Om ni undrar varför jag skulle till ryd är det för att min mamma jobbar där och det är hon som har stålarna, if you now what I mean? mmmhm.
Och när jag äntligen fått dem där pengara och ska tillbaks in till stan så tror du inte att bussen stannar tre hållplatser innan jag ska gå av och busschaffören förklarar att alla måste gå av eftersom det det är punktering på däcket, också en sån sak man önskar skulle hända... Så jag går dem där tre hållplatserna in till stan och när jag väl är där så hittar jag inte ett ända jävla klädesplagg som varken passar eller är snyggt. Det är ju helt hoppslöst. Efter att ha kollat igenom typ alla affärer i hela skövdefan, och då menar jag ALLA affären inklusive snobbaffärerna brevid kicks, så ger jag upp och åker hem. Och till råga på allt så är teet slut när jag kommer hem.

SERIÖST FINNS DET INGEN RÄTTVISA HÄR I VÄRLDEN ELLER????

nej, nu ska jag sluta skriva för jag har ont i mitt fuck-u-finger.
G´kväll people

Kommentarer
Postat av: Steffenana

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-10 @ 17:42:06
URL: http://steffenana.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0