something new

2010-12-28 @ 19:41:04 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
två små bilder från mormor.
Här sitter jag med en handduk på huvudet och ska göra i ordning mig för att åka till träning.
Jag har tagit mig friheten att fixa lite med min design, som tillexempel, dropdownmenyn och lagt till en liten "signatur" längst ner på alla inlägg.
OBS!! om det är något konstigt med designen på något sätt kan ni väl vara snälla och säga till! för jag använder inte internet explorer som webbläsare, så det kanske ser helt fucked up ut i den.
G´kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det är fint. jag tyckr att du är fin!

2010-12-28 @ 21:05:34
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0