ne, men seriöst. jag är glad

2010-12-21 @ 22:37:50 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
jag vet inte vad det här är för ful bild, men den var bra tyckte jag.
jag har inte så mycket att säga, förutom: det här är en sång om ingenting så alla brats kan hoppas omkring
känner lite för att att hoppa omkring, ta en jäger och visa vem som äger. Men det finns ju gränser för vad man får göra klockan 22.33 på en tisdagskväll. Men det skulle inte vara illa.
funderar på att lägga ner bloggen. men sen kom jag på att jag skulle bli så arg på att det inte går att logga in sen när jag har glömt bort att jag tagit bort den...
det alternativet rök med en gång.
this is a little dance called: whatever mega loser?
fjortisdunk är aldrig fel
god bless you Alexander Nilsson att du har samlat ALL dålig musik och gjort till en lista
godnatt alla uttråkade som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska inte lägga ner blggen ditt tard!

2010-12-21 @ 23:35:09
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0