I'VE BEEN WRONG BEFORE.

2010-12-03 @ 21:49:33 // // inget du behöver läsa


jag har kommit på att det jag har egentligen valt helt fel gymnasie-linje.

pappa frågade förut vad jag ville bli, ochjag svarade att jag ville bli polis eller något sånt. men precis efter orden lämnat munnen kom jag på att det är ju inte alls det jag helst vill bli.. jag skulle MYCKET hellre bli naturfotograf och resa över hela världen och ta kort än att fånga tjuvar och lösa brott.

men jag vill absolut inte byta för jag stortrivs i klassen och med undervisningen.
utan jag tror bara att media skulle passat mig mycket bättre. det är ju liksom det jag kan, det jag vill hålla på med...
Jag valde omvårdnad eftersom jag skulle kunna tänka mig att bli polis eller något annat som man får jobba med människor. (jag borde egentligen bli skoförsäljare, "män-i-skor) och för att man har en utbildning och en grund att stå på när man går ut. men om jag nu ska vara ärlig så är det foto och konst jag vill hålla på med, att skapa.

och nu känner jag mig jätte elak eftersom att jag vet att det var flera personer som inte kom in på omvårdnad, skydd och säkerhet, och nu sitter jag här och säger att jag hellre vill gå något annat... jag är ond och egoistisk.
jag borde tänkt igenom mitt val en gång till. det var dumt.

jag suckar verkligen djupt för mig själv nu och tänker på hur mitt liv skulle vara om jag började tänka lite.
godnatt, ni som orkar läsa (och lite till er andra också)


Kommentarer
Postat av: Cherry

Älsklings gumman, du är absolut INTE egoistisk.

Visst Anna du är en superhjälte du har funnits för mig som en hjälte i nöden!

Polis är något som är du, men att fotografera det är den RIKTIGA anna.

Men byt inte , som sagt grunden är bra att ha, sen kan du plugga vidare, jag vet hur du känner dig !<3

Saknar dej nicotin bit !

2010-12-10 @ 23:38:38
URL: http://caandy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0