VÅRAN OST STINKER

2010-08-02 @ 19:52:22 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
...jag skojar inte, den gör verkligen det. Den stinker fett

Idag har jag varit inne i den oändligt stora staden cirkus 2 mil härifrån. (det går ett sus igenom publiken och alla vill veta vad dett är för spännande stad).
SKÖVDE
Eftersom jag är i ett stor behov av kläder så tackar jag rean som pågår. tack. jag skulle också vilja utbringa en skål till en söt kille som jag såg på bibloteket. (och för att vi bor i väring). Jag är smygkär i honom, tihi!
Jag har lite coola bilder på vad jag köpte sen, väldigt coola.

by the way, jag är så hes att jag inte kan prata.

och en till sak, jag har börjat skriva en bok. Den är väldigt vis, Otroligt vis! jag tänkte att ni ska få läsa den någon gång om jag blir klar. Oj, random. Anna Hummerhielm som aldrig lyckar fölfölja något i hela sitt liv satsar på att skriva en bok, haha! 


~ jeans 99 kr
~ ett svart tråkigt linne 49 kr
~ solglasögon 29 kr
~ booooooooooooooooook, gaaaaaaaaaaah 49 kr
~ linne med alligartor på som är ett jävligt coolt linne 79 kr

summa: 305 kr

FATTAR NI HUR BILLIGT DET ÄR?
(mössan är bara med på bild för att den är söt)

"jag är billig, ta mig"

Kommentarer
Postat av: minna

Hedvig är billig. Vet inte varför.



Jag saknar dej. Den boken är bra. Men uppföljaren suger. Men den behöver man läsa.



Ååååh, jag saknar dej! KOM TILL MEJ! JAG ÄR SNÄLL!

2010-08-03 @ 01:16:20
URL: http://pistagenot.blogg.se/
Postat av: Annan Anna

Oj typ, Hej ät mig!

(linnet alltså)

2010-08-03 @ 17:29:46
URL: http://puuckobrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är cool.

du trotsar "fika." systämet så hårt, du svarar ju inte!

2010-08-03 @ 20:02:29
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: jasmine

SV: Tack Anna :) Gillar din header förresten riktigt häftig ;)



Börja på en bok jag med, en själv-biografi men insåg att mitt liv har inte vart så interessant så jag gav upp :P



Hoppas du får en bra dag :)

2010-08-03 @ 23:29:30
URL: http://jasminesellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0