väckarklockan ställer jag på halv sju

2010-08-23 @ 14:02:46 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
imorgon är det skola.

Jag har kännt i typ en vecka nu att det ska bli skönt att börja skolan igen! Men nu, en dag innan, så känns det helt onödigt. Jag kan gärna gå i skolan men att göra läxor och gå upp tidigt, DET vll jag INTE! Dessutom är jag emot läxor. Jag har skrivit en insändare om det i skolan.. Den var bra! (aaaaouch, intressepil i ögat.)

Men aja, det är nog bättre med en ny skola, än i fall jag hade varit tvungen att gå kvar i den andra skitskolan, alias:
Stöpenskolan.

Det blir nog bra
du ska se att det löser sig, det kommar att ordna sig.



Nu ska jag kolla fb. sen ska jag spela bf på min pc.
harenice (haren är is)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en ice. har en is. har en glass. har en isglass.

a fast ne

2010-08-23 @ 18:09:32
URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

harenice. Ha ren i ce..typ..ljust. Aahhhh c.

aa fast ne

2010-08-24 @ 19:04:00
URL: http://puuckobrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0