Hälsa med högerhanden så slipper du att förvirra andra.

2010-08-19 @ 15:40:19 // // hur många socer kakor går det i ett ägg?
co-co-combobreaker
c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-c-combobreaker och skriva med "co".

Hejhej, anna heter jag och det här är min blogg.
Jag ska ta en tur till min vän hedvig senare ikväll. Och jag menar verkligen till HEDVIG. för hon har offeciellt flyttat nu. Och hon är inte töntig. hon är väldigt bra, och snygg dessutom. jag tycker om henne.

och en till liten filur är Klara, hon är också bra. om inte bättre än mig. Jo, det är hon. Klara är bättre än mig. Hon är en söt liten tös. (tös är hora på norska... vilken tur att jag pratar svenska)

Klara du underbara. rimmar, vad fint. jag hedrar klara med ett fjortishjärta. eller nej. Hon får ett fint hjärta istället.

 

jag kan fullt och fast (handlös och hejdlöst) säga att jag älskar er

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh puddingpastej, jag älskar dig!

finns inte mycket som är bättre än du ska du veta.

du är bättre än att duscha.

2010-08-21 @ 11:06:23
URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0