NÄR KLOCKAN HAR SLAGIT TOLV

2010-04-29 @ 21:32:53 // // inget du behöver läsa

Nu ska jag fan sova
jag ska sova så jävla hårt
och JA jag prata med dig sängen.
jag ska bara lägga mig ner och stensova
nu jävlar, fan vad pepp jag är på det här eller?
aaaaaah!
nu jävlar, jag ska bara soova, sooova, soova och sova!
fan vad hårt! YEAH!
let´s do it!
Sova, nu!
yeah!
nu ska jag bara stänga av datorn (hårt) rusa in och borsta tänderna och sen bara göra ett karatehopp ner i sängen, så ska jag bara somna med en gång.
TAGGAAA!

jag är nog den enda personen som kan få en sådan lam sak att låta så actionfylld!
äh, nu ska jag sova!
tagga?
yeah?
(jag sätter det här inlä'ggt under "inget du behöver läsa".. bra att ja säger det nu när du troligtvis har läst allt, haha!)

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0