HÅKAN HELLSTRÖÖÖÖÖÖÖÖM!

2009-09-19 @ 16:42:13 // //

"Känn ingen sorg för mig, göteborg!"

Håkan i Göteborg var helt fantastiskt! Jag kunde knappt texten till hälften av låtarna, men vafan! Jag sjöng för full hals ändå!
+ att det var min först konsert jag gått på!
Det var det roligaste jag gjort på länge.
"Håkan hellström är mitt liv, asså!"

det ända som va tråkigt var att
1. Hedvig va sjuk, stackaren! krya på dig gumman!
2. det kommer dröja länge till nästa gång
3. Jag hatar att jag inte har någon BRA kamera!










bilderna är inte dem bästa, men dem duger!
(med tanke på att dem är tagna med en 4 mpx kamera, och med 3x optical zoom) 


Tack för en underbar konsert!
Älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Klara

ASSÅ PUSS!

2009-09-19 @ 16:53:11
Postat av: Hedvig "Benken" Benkson

JAG ÄLSKAR ER



och

håkan hellström

betyder kärlek.

2009-09-19 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0