GOD MORGON!

2009-09-08 @ 07:56:57 // //

En morgon som denna skulle det alltid va.
Man vaknar och hoppar upp ur sängen, pigg och glad. Sedan när man ska gå ut i köket och äta frukost så ha min världsbästa mamma gjort iordning: blåbär och mjölk, en macka med ost och äpple på och en stor kopp oboy.
När man ser det på morgon en är det ju bara att tacka och ta emot.
Sedan blir man klar typ 30 minuter innan vad som jag brukar och hinner sätta mig här och kriva lite. 
Morgonen får en TUMMEN UPP! 
nu är klockan 07:43 och jag behöver bara ta på mig skorna när klockan blir 07:55 och gå bort till bussen.
FAN VA GÖTT SÄGER JAG BARA!
+ att idag är fösta handbollsträningen, och nu har jag bestämt mig för att spela kvar i HK Conutry istället för att gå över till Sövde HF. Det blir nog nästa år istället.



Puss och kram skumbanan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0