BUT ALWAYS LOVE HATE WILL GET EVERY TIME, ALWAYS LOVE WHEN YOU WANNA FIGHT

2009-11-15 @ 18:07:33 // //



Första ridturen på ett halv år, hatar att tiden går så fort.
Nu har jag tagit mig upp på hästryggen igen.
det var underbart
Jag har Emelie och tacka för det.
Jag fick rida hennes urbästa häst, Moa!
en jättefin häst.
Jag trodde ärligt talat att jag nästan hade glömt bort hur man rider.
Men så fort man satte sig i sadeln så visst man exakt vad som gällde.
Jag är oerhört glad nu!
Och galoppen på den lilla stigen, den går inte och beskriva.
Allt var underbart
Det är inte förens nu jag förstår hur mycket jag har saknat det!

(bilden är från när vi hade lilla fatima på sommarbete)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0