jag har tänkt...

2009-12-27 @ 14:25:18 // //
Detta händer inte ofta, men jag har tänkt!
Jag har tänkt på sådan där ovärda saker som ingen bryr sig om egentligen.


Och innan jag börjar skriva
så tänkte jag bara säga att ni får gärna tycka att jag är dum i hela huvudet!


bildadboken så skriver alla små fjortisar sitt namn som: "frågaaah din pojkväään, han veeth ;*!"
eller något i den stilen. varför, undrar jag då?
Försöker dem liksom få det och verka som om han har varit otrogen, för jag menar det verkar väl helt meningslöst
(lika meningslöst som att jag sitter och tar upp det här, menmen..)
Och plus att om man inte har någon pojkvän vem ska man fråga då?
Om men verkligen, verkligen VILL veta vad det personen heter. Illa, för oss utan pojkvänner!
Vi kommer gå runt här helt ovetande vilka alla dessa 99,9 % fjortisar är på bilddagboken..
fast egentligen, varför vill man ens veta?


Fenomenet Twilight, som i börjar bara var en bok som slutade med att det ändrade min musikstil
(eller ja, jag skaffade mig en) och min syn och se på saker och ting.
Ni som aldrig har varit i kontakt med Twilight överhuvud taget tycker säkert att jag borde åka in på psykhem.
men det går liksom inte att hjälpa. Även om jag skulle vilja.
Det är sjukt!
Så snälla, jag vet att det är störande att man pratar om det jämt och ständigt.
och att det blir jobbigt, men det går bara inte och hjälpa.
Jag är medveten om att det här låter hur dummt som helst!
men så är det så det är nu...

(fattar ni vilket ovärt inlägg det här är?)





Kommentarer
Postat av: fråågaahh migg, jag veth! :*

Så fruktansvärt klockrent anna.

hela du är ju klockren!



Jag har faktiskt också funderat över detta liksom.. vem fan ska jag fråga?!:s

Ska jag då behöva skaffa mig en pojkvän bara för att få reda på detta liksom.. ?

Är det inte bara enklare att uppmana de som undrar att fråga personen själv istället?

2009-12-27 @ 15:05:28
URL: http://hedvigsallylovisabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym (eller är jag? Jag börjar på M och slutar på A)

Tyckte verkligen om detta inlägget.

Twilight är bäst. Tycker det är alla andra som borde åka in på pyskhem, hah! Nej. Nu ska vi inte vara sånna här. Man ska inte vara elak mot andra, man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad - men tänk OM man då VILL att alla andra ska vara elak mot en? det har minnsan inte dom kloka filosoferna tänkt på . Jag gillar inte pannkakor så mycket.

DETTA Anna, DETTA var en MYCKET OVÄRD kommentar!

tror jag somnar nu, trött. kram. <3

2009-12-27 @ 22:09:09
URL: http://minnah.webblogg.se/
Postat av: Signe

Detta inlägg var inte alls meningslöst :P

2009-12-27 @ 22:55:57
URL: http://signebergman.blogg.se/
Postat av: Amalia

Tänkte på det precis innan jag kolla inlägget :o



vad skönt att du skrev det, har aldrig fattat att det ska verka som att han har varit otrogen, samma som att jag senast i julas kom på varför du heter skaldjursskydd på bdb ;)



jag tänker också på oss stackare utan pojkvänner, hur ska vi få veta, vi har ju det svårt redan som det är ;) hur ska vi göra? stort problem som minst borde tas upp i fn:s barnkomension (*stava)

ses snart gott nytt år :) <3

2010-01-08 @ 13:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0