skor, skor och en bok.

2009-08-04 @ 15:04:21 // //
Nu har jag i alla fall uppfyllt en grejer på min önskelista: SKOR
Och jag hittade faktiskt ett par blå som jag ville ha, men inte convers men det gör det samma,dem jag hittade var minst lika fina!
Dem finns på skopunkten klicka här för att se dem. För 199 :-
och sedan hittade jag ett par vita också för 149 :-

På köpet när jag kom hem hade min bok som jag beställde över internet för några dagar sen kommit!
- Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer
Det som är ännu bättre är att den kostade bara 68 :- med frakt på bokia.se
Så nu kommer jag inte äta, sova eller prata förens jag har lät ut den :)
Det kanske kpommer en recention på den senare när den är utläst!
 

ljudet av ditt hjärta


Anna är nöjd med dagen!
pusss

Kommentarer
Postat av: Minna :)

Trean är uuuunderbar! Sen har du ju fyran o se fram emot! Den e tottaly wünderful, och du kommer älska den. <3

2009-08-04 @ 16:47:29
URL: http://ixuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0