photoshop och en kraschad dator

2009-08-04 @ 14:15:11 // //

DATORN KRASCHAD MEN NU GANSKA ÅTERTÄLLD!
Jag har inte komit igång med min blogg ordenkligt eftersom min dator kraschade för några veckor sen, men nu är det halt återställd och jag kan börja blogga igen.
Om ni undrar varför jag ar lägger ut små bilder beror det på att alla bilder som blev sparade i datorn har för minskas.
Men snart är bilderna också tillbaka i datorn efter att jag har tagit och kopierat dem från backup:en.
Dem stora bilderna nu ligger ute på blogga är tagna från internet och så har jag klistarat in dem i paint (eftersom jag inte har photoshop tillgängligt än på datorn)...


som sagt kraschad

OCH SÅ PHOTOSHOP!
Eftersom photoshop är mitt favorit redigerings program så har jag saknat dt väldigt mycket. Men äntligen har jag kommit över att gammalt photoshop program (photoshop 2.0) och det duger så länge!
Men jag ska nu kolla efter photoshop 4.0 eftersom dem kan man hitta väldigt billigt på nätet.

photoshop 2.0


(bilderna är tagna från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0