Hos Johanna i Fargersanna.

2009-08-18 @ 11:49:52 // //
En kväll, natt, morgon jag sent kommer och glömma!

Eftersom jg hade varit och spelat match kom jag sist dit och då hade det redan dragit igång.
Det började med med att hälsa på några killar (ingen aning om vilka de va).
Men dem va inte så sociala så jag, Hedvig, Klara och Amanda spelade luttennis istället. Sen så gick vi tillbaks till den lilla stugan där vi skulle sova i, jag tror att vi hade mycket, mycket, mycket roligare än dem som stannade hos killarna xD
Sen så blev det bara att man satt och pratade och det obligatoriska nakenbadet lite senare sen.
MEn sen vid 3 ungefä'r så skulle alla sova. Fast jag, Hedvig, Cherry, Viola satte oss utanför och babblade istället, men Viola gick in och la sig se så var vi bara tre. Sen vid typ 6 någon gång så orkade dem inte med oss mer så dem sickade ut oss för att gå. Cherry gick också in och sov. men jag ich hedvig i gick typ i 3 timmar och utforskade Fargersanna, och vi vet nu att ICA nära öppna kl 11 på vardagar :)
Min och hedvigs diskution om sugmäsken:
Anna: Dem är helt onödiga!
Hedvig: Ja, det gör bara ont och det är inte end snyggt!
Anna: Jag menar en puss eller kyss på halsen är väl mysigt men att att typ försöka suga på hlsen är helt onödigt
Hedvig: ja!
vi kom fram till att Sugnärken är onödigt! :)



Faan va bra kväll, natt, morgon!
älskar er alla
<3 

Kommentarer
Postat av: Hedvig Sally Lovisa Benkson

Hihi lufttennis.. jag vann:)



Hahah Anna min älskade vänn, vi har humor och förstånd som femåringar.

Men vi försöker iaf inte suga i oss nån jävla luft som inte finns eller hur det nu var de beskrev det!;D höhö

2009-08-21 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0