en full dag..

2009-08-16 @ 11:29:14 // //
Nu är det inte så att jag ska va full en dag utan att dagen är full (berusad på livet kanske?)
Först och främst ska jag spela match, träna min lilleborors lag, fixa present, åka till fagersanna och sova där :)


FIXA PRESENT!
Jag och Hedvig ska fixa en present till Johanna eftersom det är henne vi ska fira i fagersanna (rimmar).
Vi har världens bästa idé asså, fast jag avslöjar inte det nu eftersom johanna kanske kolla på bloggen och då är det kört!

TRÄNA LILLEBRORS LAG!
eftersom jag hade tagit lite fel på tiden (som vanligt) så erbjöd jag mig att köra igång värings p 10 lag 16,00 men då så kom jag på i efterhand att jag hade samlig till MIN match kl 16,30 (BRA JOBBAT, ANNA!!) men jag får nog ihop det ändå eftersom jafg bara skulle värma upp dem :P

MATCH!
Sedan ska jag spela match emot Hönebo kl 18,00!
önska mig lycka till? det lär jag behöva..

TILL FAGRA JOHANNA I FAGERSANNA!

litet klatschigt rim jag fick till där du, höhö!
detta med att åka till fagersanna varje somma ser ut att bli en tradition. Förra året va det riktigt roligt med (naken)bad, prat, skratt. Jag hoppa på att det blir MINST lika kul! :D
gäst lista:
Alla tjejer i klassen
Kajsa
Emelie HB

Jag tror att det var hela dagen + att jag ska äta jafg sova lite i bilen till matchen :D
annars kommer jag däcka kl. 1 i natt XDD


klas(s)en

Pussen&Kramen

 

Kommentarer
Postat av: Hedvig Sally Lovisa Benkson

Alltså.. jag hade en tanke i åtanke!

Men jag glömde av den :)

puss

2009-08-21 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0